Friday, September 7, 2012

False hopes hurt you bad. But betrayal kills you inside.

JK?
Just kidding ka?
oh salah, Jiwa kacau.

lately ni, aku JK sikit, bukan sebab apa, sebab aku period, tapi bila dengan shafiq memang selalu JK pun, macam anjing dengan kucing. Kucing dengan anjing pun kalah, asal jumpa bertekak. Tapi bila salah-sorang takde, mula la demam la, flu la, mengamuk la, mengeluh la. Tapi siapa kata aku nak cerita pasal shafiq? pooodah. Khurafat

False hopes hurts you bad, But betrayal kills you inside.

Dalam blog dulu, aku selalau complain pasal betrayal, tapi sekarang, lu betray gua, gua sailang terus lu. Malas nak cakap dah, dengan manusia ni kadang-kadang kita kena kejam. Dengan kekejaman yang ada kau baru tahu nikmat kehidupan.

aku kadang-kadang jadi sakit hati bila bf/gf kawan sendiri kena betray dengan pasangan masing-masing. kadang-kadang tu macam nak ludah je muka. Tapi sayang, aku manusia akal tinggi. Tahu mana hujung pangkal. bukan main sembur je.

okay, salam hari jumaat.

No comments:

Post a Comment